HÅLLER DIN WEBBPLATS FÖR EN KRIS?

Håller din webbplats för en kris?
juni 20th, 2011, Maria, dromwebben.se
Visionerna om drömwebben har delvis mötts av de företag och organisationer som medverkade i boken, medan andra har styrt om sina webbsatsningar mot nya mål. Och det är rätt – både och… För att lyckas med sin digitala närvaro krävs en tydlig vision och strategi, men också en lyhördhet för att kunna möta nya behov och förväntingar hos målgrupperna.

Kom också ihåg kapitlen om sociala medier och kriskommunikation. De ska inte bara finnas tillgängliga i någon pärm, de ska sitta i ryggraden hos ledningsgrupper, verksamhets- och webbansvariga! Då blir det inte bara lättare att hantera vardagens arbete, utan er organisation kan också klara den ökade press som svåra situationer medför. Det är värt att tänka efter, innan något oönskat eller oväntat händer…
Är du osäker på om er webbplats håller för en kris? Svenska Institutet för Kriskommunikation hjälper dig att kolla… 

Kontakta oss

Senaste inläggen

Bloggarkiv

Länkar

-